1.
Geoffrey Keezer - Live at Birdland 2024
Recorded live at Birdland Theater, NYC on September 8-10, 2023
https://geoffreykeezer.bandcamp.com/album/live-at-birdland
Geoffrey Keezer - piano
John Patitucci - acoustic and electric basses
Clarence Penn - drums
Eternal Child (Live)
2.
Sahara von Hattenberger • 1Q84 2024
https://saharathecellist.bandcamp.com/album/1q84
L'àlbum "1Q84" de Sahara von Hattenberger, inspirat en la novel·la homònima de Haruki Murakami, combina música contemporània tonal amb influències de folk i jazz. L'àlbum ha estat ben rebut per la crítica, destacant la creativitat de Von Hattenberger per traduir conceptes literaris en música i popularitzant la música contemporània tonal a Amèrica del Nord. Amb una creixent base de seguidors, Von Hattenberger s'està establint com una artista emergent, participant en diferents projectes i demostrant el seu compromís amb la innovació musical. Von Hattenberger és també violoncel·lista de la Chamber Orchestra of New York i cofundadora de Duo Étrange.
Von Hattenberger col·labora en aquest disc amb la pianista Joanne Kang i els músics Jim Doxas (bateria) i Adrian Vedady (contrabaix).
Com deia abans, el títol del disc fa referència a la novel·la "1Q84" de Murakami, publicada entre 2009 i 2010, es va convertir ràpidament en un best-seller i fa referència a "1984" de George Orwell, amb una trama que explora una realitat deformada.
Air Chrysalis, Running Up That Hill, Night Path , Rondo Squillibrato
3.
Simon Oslender - All that matters (2024)
https://www.youtube.com/watch?v=1yMgoGUeTRU&list=OLAK5uy_kqnlLIpvxHu9LOjyIKQ6t1Gdcy4WfwWEo
L’ àlbum "All That Matters" del jove pianista i organista alemany Simon Oslender, publicat per Leopard Records, reuneix un grup intergeneracional de músics destacats. Liderat per Oslender (26 anys), compta amb el llegendari bateria Steve Gadd (79 anys) i el baixista Will Lee, formant un trio central. A més, participen el guitarrista Bruno Müller, el saxofonista alt Jakob Manz (23 anys) i, com a convidat especial, el trombonista suec Nils Landgren. Enregistrat en directe a Alemanya el novembre de 2023, l'àlbum conté deu temes originals compostos i arranjats per Oslender, que fusionen jazz, funk, R&B i blues. El disc ret homenatge al so dels anys 60 i 70, amb influències que van des de James Brown i Stax Records fins a Les McCann, passant pel gospel i el jazz llatí.
"In Good Hands": Obre l'àlbum amb un groove funk enèrgic que recorda "I Feel Good" de James Brown. (Saxo Jakob Manz)
"Close Call": Alterna entre un cap llatí i swing directe, culminant amb un break explosiu de Gadd.
"Leaving Paradise" és una balada que compta amb la col·laboració especial del trombonista Nils Landgren.
Simon Oslender (Compositor, Piano, Sintetitzador), Will Lee (Baix elèctric), Steve Gadd (Bateria)
Close Call, Leaving Paradise, In Good Hands
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada