Un cap de setmana ben especial a ContraBaix on poder gaudir de la millor música amb el millor jazz internacional, el millor blues fet a casa nostra, i un concert de cançó dedicat a la poesia iberoamericana.
La setmana comença el 20 de maig, a l'Ateneu de Sant Feliu, amb l'extraordinari quartet internacional liderat pel pianista nord-americà Bruce Barth i l'amic Perico Sambeat. No és la primera vegada que el pianista novaiorques i el saxofonista valencià lideren plegats un projecte. Les seves actuacions i gravacions en duet i altres col·laboracions amb propostes diverses els han portat a treballar junts durant anys damunt d'escenaris i en estudis de gravació. Tant Barth com Sambeat son dos dels noms importants de l'actual escena del jazz, comptant amb tot el reconeixement del públic i la crítica de varis continents. En aquest gran concert estaran acompanyats dels briànics Jeremy Brown i Stephen Keogh, que conformen una de les bases rítmiques més solvents de l'actual escena del jazz europeu, amb un currículum brillant que reflexa les seves col.laboracions amb mestres del jazz d'avui i de sempre.
El mateix 20 de maig, a l'Auditori Barradas de l'Hospitalet de Llobregat, serà el torn de gaudir de l'enèrgic blues de Big Mama, la gran veu del blues a Catalunya, que ens presenta el seu nou projecte “The Crazy Blues Band”. A l´escenari s´hi descobreixen els artistes tot recreant un repertori que es vertebra en el blues i en el swing. Big Mama canta i toca la guitarra flanquejada per tres músics excepcionals, fent gaudir el públic amb les cançons escollides on l´essència del blues n´impregna cada nota. 


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada